Netradiční hifi reprosoustavy s BRB 12"/300/01,8, ARZ 6604 a GDWT 9/80/5F,4
Jaroslav Knápek, Olomouc
Výherce naši soutěže
5% tolerance, low loss. factor tg δ 0.01, for the high quality crossovers
Suitable for: speaker crossover
5% tolerance, low loss. factor tg δ 0.01, for the high quality crossovers
Suitable for: speaker crossover
5% tolerance, low loss. factor tg δ 0.01, for the high quality crossovers
Suitable for: speaker crossover
5% tolerance, low loss. factor tg δ 0.01, for the high quality crossovers
Suitable for: speaker crossover
5% tolerance, low loss. factor tg δ 0.01, for the high quality crossovers
Suitable for: speaker crossover
5% tolerance, low loss. factor tg δ 0.01, for the high quality crossovers
Suitable for: speaker crossover
5% tolerance, low loss. factor tg δ 0.01, for the high quality crossovers
Suitable for: speaker crossover
5% tolerance, low loss. factor tg δ 0.01, for the high quality crossovers
Suitable for: speaker crossover
5% tolerance, low loss. factor tg δ 0.01, for the high quality crossovers
Suitable for: speaker crossover
5% tolerance, low loss. factor tg δ 0.01, for the high quality crossovers
Suitable for: speaker crossover
5% tolerance, low loss. factor tg δ 0.01, for the high quality crossovers
Suitable for: speaker crossover
5% tolerance, low loss. factor tg δ 0.01, for the high quality crossovers
Suitable for: speaker crossover
against the wind and poor pronunciation P, B, V, Ø 75 × 90 mm, for dia. of mic 25 mm
Suitable for: noise elimination
the capacitor (MC) microphones thread W 5 / 8″ 28 s / p
Suitable for: installation of the microphone stand
sensitivity –38 dB, 30 – 20 000 Hz, XLR connector, cardioids polar pattern, phantom voltage 48 V DC
Suitable for: band, music clubs, music instruments, as overhead for drum set, choirs, stages, conferences, audio supervision in industry, sounding apparatus
Jaroslav Knápek, Olomouc
Výherce naši soutěže
Detailní konstrukční návod pro reprosoustavu s kvalitním kevlarovým bas. reproduktorem a výškovým reproduktorem s textilní kalotou.
Detailní konstrukční návod pro reprosoustavu s kvalitním kevlarovým bas. reproduktorem a výškovým reproduktorem s textilní kalotou.
Detailní konstrukční návod pro reprosoustavu s kvalitním kevlarovým bas. reproduktorem a výškovým reproduktorem s textilní kalotou.
Detailní konstrukční návod používající kvalitní kevlarový bas. reproduktor a výškový reproduktor s textilní kalotou.
Kulturní dům, to je velký sál, jak jej znáte, a také menší sály a přísálí. Proto tento návrh ozvučení rozdělíme na jednotlivé prostory.
Článek míří na malá uskupení, jejíž členové nechtějí složitou aparaturu, nechtějí sáhodlouze vybalovat a zapojovat.
Jedná se o hodně moderní záležitost, které je potřeba věnovat patřičnou pozornost. spinningová centra vyžadují velmi kvalitní…
I běžná dechovka vyžaduje ozvučení a to obvykle ozvučení zpěváků a některých dechových nástrojů…
Jak správně mikrofon používat? Jak na něj zpívat či hovořit? Užitečné rady nejenom pro ty, kteří se s mikrofonem hold nekamarádí.
Dalo by se napsat rozhlasová ústředna a Rozhlasová Ústředna. Ano, tak veliký rozdíl může mezi nimi být a k neprospěchu uživatele, jsou tyto rozdíly skryty. Laik si je neuvědomuje a tak obvykle koupí, co se namane.
Chystáte se koupit zesilovač a nevíte jaký? Na co si dát pozor? Co je důležité? Jaké parametry a provedení? A jak to všechno užijete v praxi?
Návrh výhybky reproduktorové soustavy je vlastně hlavním bodem návrhu reproduktorové soustavy. Výhybka určuje…